« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności;

2. Przedstawienie porządku obrad;

4. Przedstawienie wykazu pism, jakie wpłynęły do Rady Gminy w okresie międzysesyjnym;

5. Informacja o działalności Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w okresie międzysesyjnym;

6. Informacja o pracach komisji Rady Gminy w okresie międzysesyjnym;

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków niewygasających z upływem roku budżetowego 2018 oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków;

20. Podjęcie uchwał w sprawie planów pracy komisji:

21. Informacja określona w art. 37 ust. 8 o zgłoszonych żądaniach, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5, oraz wydanych decyzjach , o których mowa w art. 36 ust. 4 ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w związku ze sporządzeniem planów zagospodarowania przestrzennego oraz tzw. renta planistyczna).

22. Informacje Wójta i Przewodniczącego Rady;

23. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej